kalas

hejsan hoppsan alla glada

Den helg var en riktigt kalas helg =)
På lördagen fyllde dannes syster therese 30 år och det var kalas hemma hos dom.
vi hade köpt present kort på åhlens och en jätte fin blomma från blomsterhuset på förmiddagen.
hipp hipp hurra för therese. och nästa helg gifter de sig med........... jippi
på kvällen var vi hos sofie och romme o kewin vi fick god mat och prata massor skoj =)
en hel del skratt blev de med, trevligt som alltid. Barnen lekte för fullt,











i söndag fyllde nebba år, systers kille =) han är nästan som en bror till mig nu
vi har känt varandra så länge nu och kommer mega bra överens.
han är alltid glad och snäll, våran lilla nebba! vi älskar dig,
danne och han kommer med superbra överns, och barnen är med tokiga i honom.
stort grattis till våran nebba, även chef på NETTO =)






Kommentarer
tessan

mysigt vi hade

2010-06-16 @ 21:34:39
Linda

Tack så jättemycket för senast!!!

Kramar Linda

2010-06-16 @ 21:36:15
Maja

Härligt att med kalas. Jag skulle gärna byta med dig. Själv sitter jag i soffan och väntar på att mina värkar ska ta fart. Ganska långtråkigt och frustrerande… KRAM

2010-06-16 @ 21:38:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0