lugn dag

hejsan hoppsan
idag vakna vi lite senare en vanligt
vi myste och käka frukost framför tvn.

Ringde sedan några samtal och fixade lite ,
barnen lekte och jag började städa, bädda rent.
Cornelia somna om och evelina hjälpte till
samtidigt som vi lekte mamma, barn =)

efter lunch kom min pappa med fika smaskigt.
vi prata och drack kaffe, pappa lekte med barnen
tog de jätte lugnt

en lugn och skön dag samt fixat massor inne skönt

de blir de ikväll med när danne kommer hem

nu sitter ja vid datorn här nere i källaren
bjuder därför på lite gamla kort










Kommentarer
PB

Men herregud!! Vd är det för bild du har lagt ut på mig??

2010-07-23 @ 10:29:50
Josefine

ojojoj.. vilka gamla goda bilder. det var länge sen man festade loss sådär! nu blev jag allt lite småsugen;)

2010-07-24 @ 21:14:58
URL: http://josephines.blogg.se/
Erika

Oj vilket bildrace ;) Å så liten Wilma var på bilden du lagt upp för att inte tala om Alwa!!!!



Saknar er,hoppas vi ses snart!



STOR JÄTTEKRAM I REGNRUSKET!

2010-07-25 @ 11:12:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0