gott nytt år

Detta nyår var vi hemma hos oss, annah,calle barnen och sofie och romme och kevin.
vi åt mycket gott, skrattat, pratade, lekte med barnen och smälle raketer! Kvällen var mega lyckad
OCH DEN BARA FÖRSVANN ivg. Sofie med familj sov över mega trevligt. en toppen kväll,tack underbar vänner,



ÅRET SOM GOTT
Året inleddes som sagt med att vår underbara dotter Cornelia föddes !föddes den förste februari! Förlossning gick på två timmar och så lyckad. De jobbiga var 7 dagar innan, då ja gick över tiden.Lyckan var total EN TILL UNDERBAR LITEN VARELSE ATT ÄLSKA LIKA MYCKET, och att se evelina bli stora syster så stolt en gåva bara de.

Vi ska inte glömma att min älskade syster också födde sin andra dotter fyra dagar efter Zaga. Vad jag älskar er min underbara syster,så DUKTIG DU KLARA EN MYCKET SVÅR FÖRLOSSNING med bara LUSTGAS. hoppas att kommande år med dig och mammaledigheten. blir minst lika underbart! JAG ÄLSKAR DIG OCH DIN FAMILJ.

Våren sprang bara ivg och vi njöt av tiden ute i trädgården.Sommaren var vi på två TOPPEN SEMESTRAR
riktigt lyxigt, först fina österlen med dannes familj. Slutet av sommaren öland med annah o calle
även en mini semester med våra kära sofie och romme till storstaden. Evelina sluta med napp under sommaren
så stolt över henne, hon kasta napparna i papperskorgen ,en jobbig händelse för både mig och henne
att se henne gråta så över nappen i flera kvällar i rad. MEN SÅ DUKTIG och så stolt, presenten fick hon av faster,farmor, måla lekstugan och fixa till den superfin. Av mormor ett fint bollhav hon vart så glad över!
är så glad vi fixa de! Min stora 3åring =)


Tyvrr i sommras.förlorade min pappa sitt jobb men oj vilken supermorfar han har varit detta år. Var dag har han cyklat mellan syrran  och hjälpt oss med barnen då danne o nebba jobbat. Jag älskar dig pappa du är SUVERN
KLARAR MIG INTE UTAN DIG OCH MAMMA. Så som du hjälpt danne och mig och tagit hand om vårat hus, klippt gräs, grattat löv, målat, satt upp grindar ja allt, Hur ska vi kunnan tacka dig? älskade pappa

Hösten har gått av bara farten med massor utelek, babycafe, mammafika , rensningar hemma, MEANDI JOBB.
ja massor med skoj men även en del förkylningar och sjukdomar som inte är lika roligt.
Evelina sluta med välling ,och tog hem sin första dagiskompis och lekte med!
och cornelia börja krypa och äta även våran mat =) 

Kommande år ska jag njuta ÄNNU mer av mammaledigheten fram tills jag börjar jobba  augusti. Jag ska försöka tappa några kilon. Jag ska fortsätta leva livet och ta vara på var dag som ges. Jag önskar alla en god fortsättning på det nya året!!!!!!



Kommentarer
PB

Låter som ett bra år :)Vi får kämpa ihop om att tappa våra lösa kilon som bara är i vägen ;) GOTT NYTT på dig VÄNNEN!!

2010-01-02 @ 08:53:02
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/index.html
Erika

Gott Nytt år vännen!!!



Å du,då blir det frukt när vi ses va ;) För ja är på mitt nya liv igen =)



Kram Erika

2010-01-02 @ 09:04:13
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/
Josefine

härligt år du haft och härlig pappa som ställt upp så mycket!! ses på fredag! puss

2010-01-03 @ 14:09:28
URL: http://josephines.blogg.se/
PB

Vill ju läsa mer blogg!!! :D

2010-01-06 @ 19:29:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0