1 år sedan

För 1 år sedan såhär dags kändes mitt liv ganksa hopplöst jag trodde ärligt jjag
aldrig skulle få en bebis till ..skumt skumt......
såhär skrev jag då

TJOCK,STOR,KLUMPIG,FÖRVÄNTANSFULL,LÄNGTAR

ärligt talat trodde ja faktiskt bebis skulle komma tidigre redan vara här nu
varför ställde ja in mig på de det var inget vidare för då känns ju tiden ännu längre
försöker att  tänka att inom två veckor har ja i alla fall min bebis
men gud vad de två veckorna kommer kännas långa vill ha bebis nu!!!

har i alla fall testa lite grejor men för mig fungera INGET

*Riktig låång lång promenad
* äta 4 ananaser
*massera bröstvårtorna
*gå i trappor
* ha sex
*städa,dammsuga
*putsa fönster
*bli upprörd
*bara ligga i soffan
* äta stark mat

de spelar visst ingen roll bebis kommer när den själv vill
skönt att tagit håll på alla mytor i alla fall

idag ska vi åka och handla sen blir de nog svärtinge

människor ganska många ringer frågar undrar
men ja lovar skulle ngt hända hör ja av mig annars är lägret lugnt.........



idag känns de helt otroligt att jag kände så.
JAag är så glad tänkt att min lilla tjeja blir 1 år.
inte tusan trodde ja att mitt liv skulle förändrats så.


Livet som tvåbarns mor var en riktigt omställning och visst har de tagit på krafterna
och ibland varit jobbigt. Men det POSETIVA VÄGER HELT KLART UPP DE NEGATIVA.
Jag är så lycklig att jag har mina två friska brudar! Jag Älskar er!
Så glad att just du cornelia kom till oss!

guuuuuuuuuuuuuuuud vad stor jag var.....








inte nöjd men på god väg....................!!!!!!!!


Kommentarer
Johanna

Men Jessica, va smal du har blivit!!!



Hoppas ni mår bra =) Kram!

2010-01-26 @ 19:24:14
URL: http://johannnis.blogg.se/
Gunilla Davidsson@lundbergs.

Lille dottra mi vad smal o fin du är mamma riktigt



stolt!!



Pussisar

2010-01-27 @ 15:44:40
Erika

Du har gått ner massa ju,syns både på bild å i verkligeheten!



kRAM

2010-01-27 @ 21:33:49
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/
Emma Svensson

Instämmer med övriga, det syns verkligen att du gått ner i vikt! Heja heja!! Bra jobbat!!!



Å jag minns så väl hur uttråkad du var såhär dags för ett år sedan, va ju nu i dagarna som du och Erika va hos mig å fikade när Liam va nyfödd ;)



Kram på dig!

2010-01-27 @ 21:48:16
URL: http://linusludde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0