morgon

Nu sitter jag här med kaffe koppen och datorn =)

Evelina äter macka och tittar på tv om vartannat. nakenfis, stolt som hon är.

Cornelia kryper omkring på golvet nedanför, jag tittar på mina barn och känner mig så otroligt stolt och lycklig.

Kan man ha de bättre än såhär?

Visst lite mer pengar, städning eller varför en utomlandsresa skulle väl inte skada!

men de är ingeT ja BEHÖVER, jag har ju min familj, mina underbara barn och min älskade sambo!!!

och så har jag ju er mamma,pappa, syrran,engla,Zaga och nebba ÄR SÅ OTROLIGT GLAD FÖR DET.

NI ÄR DOM BÄSTA OCH UNDERBARA.

JAG ÄLSKAR ER!

Ville bara påminnan  om det hihih ha en toppen DAG

en stolt och glad mamma.storasyster,,dotter
Jessica Charlott Davidsson






Kommentarer
Erika

Underbart att ha dom omkring sig!



Och du,det man är lyckligast av det är kärlek,att ha en trygg å kärleksfull familj!



Sen kan man ju alltid önska sig mer saker ;)



Stor Kram Erika

2010-02-19 @ 07:21:40
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0