egentid

Evelina och cornelia, mamma älskar er jätte mycket och jag vill vara med er jämt.
men ibland måste en mamma göra lite saker för sig själv, för att andas ut, göra något annat.
Så hon sedan kan vara en BÄTTRE mamma som är pigg o alert och massor av ork.

ibland åker ju jag iväg och säljer kläderna eller tränar,solar,shoppar
men denna gången gjorde jag ngt helt annat ngt jag inte gjort på jätte länge
och det var sååååååååå himla roligt

tjejparty här hemma med tacopaj, ost och kex massor av vin
prat och skratt , gud har inte skrattat så mycket på länge
sedan gick vi ut och dansa på ett uteställe

tackar tjejor för en toppen kväll gud vad roligt vi hade det får vi göra om snart.








'





Kommentarer
PB

Tack själv!!!

2010-02-23 @ 12:31:57
Josefine

kul att ni hade så kul!!

2010-02-23 @ 19:08:20
URL: http://josephines.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0