blocket.

idag kommer syster, efter jag lämna evelina
vi ska lägga ut saker på blocket har en gammal vagn och lite saker jag ska sälja
syster är expert på att sälja saker så hon ska hjälpa mig.
och så får zaga och cornelia busa med samtidigt.

i eftermiddagen kommer åsa och barnen och vi ska hämta evelina ihopp
sedan var ute ett bra tag. hoppas det blir lite varmare. -11 stod termo på nu å morgonen.
Åsa är ju med mammaledig nu med Alice är så glad hon mår så bra nu =)
snart framöver ska vi på dop , lilla alice ska döpas.Clara och Evelina leker superbra ihopp med
skoj med flickor i samma ålder.

i morgon är det fredag ska bli så himla skojsigt.
händer massor skoj då


hoppas ni mår bra där ute
många kramar en glad jessica


Feb 2010

Min barndomsvän Åsa och jag som har hållt ihopp sen vi var 1 år!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0