fest

jag funderar inte så värst mycket men ibland gör ja de
och ibland händer saker som får mig att tänka om
detta är lite av mina senaste funderingar.

Livet är en stor fest =)
och jag är en del av den festen!

tänk posetivt så går allting bra
de kommer man långt med!!!!! alltid mitt motto i livet.

varför är vi så dåliga att ge en annan människa komplimanger
ett uppmuntrande ord, eller bara en gullig komentar..........

Jag sträver mot att att uppmuntra mina medmänniskor
ge någon fin komplimang, eller bara bry mig fråga hur de är.

det är inte alltid ja är bra på de med ofta

för så som du själv behandlar andra...............

vill du kanske bli behandlad så själv?

tänk på de.........

funderar en jessica


Kommentarer
Elin

Jaa Jessica det har du helt rätt i! Och du strålar positivitet!!!!KRAM

2010-08-24 @ 18:48:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0