Ett steg vidare

Älskade cornelia. ....

Sedan den dagen ja första gången höll dig i mina armar
har jag haft dig runt mig dygnet runt!!!
Jag har ammat, matat, bytt blöja, torkat tårar, av påkläddning,busat
gosat, pussats och kramats, sagt aj ajaj! sovit med dig, varit vaken med dig
plåstrat och blåst, varit orolig, varit lycklig av glädje

och försökt uppfostra dig så gott jag bara kan med mitt mammhjärtat! På mitt bästa sätt.
och med bakgrund som mamma och nu tvåbarnsmor( för de är skillnad med andra barnet
de kan man gott säga)

I morgon börjar ja jobba och pappa ska vara hemma med dig
tills du sedan börja förskolan!

Självklart kommer ja fortsätta vara mamma oh göra samma saker med dig
men aldrig mer så otroligt nära och ofta som när ja varit mammaledig........ de känns lite sorgligt!

Men jag ser dig som en stark indvid,glad och social! Så otroligt söt och vacker liten tjeja.
Du vet vad du vill och du är otroligt trygg när du är i en miljö somdu känner till och med människor till känner till.

Dom sista månaderna som vi varit hemma har massor hänt med ddig.
Du har utvecklat ditt språk. din förståelse, din vilja.Du vill och kan göra de mesta själv,och du är även börjat springa i stället för gå.
Jag har känt att du är redo !!!!!!!!!!!!

Redo att ta livet in i förskolans värld.............

Men jag är alltid din mamma och finns här för dig när som......
JAG ÄLSKAR DIG

puss din mamma



Kommentarer
Caroline

Lilla skruttan! Och imorgon kommer det gå kanon att jobba. kram till dig min vän

2010-08-08 @ 19:40:41
URL: http://santacarolina.blogg.se/
syrran

Tack för kommentaren älskade syster! tack detsamma! Jag älskar dig! Ha det toppen på jobbet imorgon.Visst blev fotot på cornelia bra! Hon är såååå söt! Puss på er.

2010-08-08 @ 19:46:55
elin

Och hon kan sjunga manboy... hur många 1.5 åringar gör det? Efter ni var här så har Ludvig börjat sjunga den och han diggar den massor. Ha en bra dag imorgon! kram elin

2010-08-08 @ 21:17:23
Annah

Världens bästa CORNELIA och världens bästa JESSICA!

2010-08-09 @ 20:26:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0