vårblommor

Helgen var verkligen fullt upp, danne hade avslutningsfest
här med grabbarna fredag kväll och jag hade meandi här på lördagen.
på kvällen var vi hos pb och rasmus och Alva
Sedan gick pb och ja ner och möte åsa och bubbla, så mysigt
pb hade tagit med gott snacks =)





Men ändå en trevlig helg. Söndagen tog vi de bara lugnt
styrde lite på tomten. Mamma, pappa och syster kom förbi på fika =)


I Måndags åkte vi med till syster en sväng tog spårvagnen ditt och de blev en riktigt utflykt.
På eftermiddagen var vi hemma och myste och gick sedan bort till lekparken en sväng där hitta vi så fina blommor =) Evelina var lyrisk.




I går hade ja lite mammafika här med fruktsallad och glass =)
en gammal bild


evelina och ludvig 06

Idag är de städning, tvätt och förberdelse inför jobb ikväll




evelina älskar att sminka sig. tack annie =)









Kommentarer
Annie

Hahaha visst att jag lärt henne de där med smink och kanske bidragit lite till hennes egna sminkväska men inte fan sminkar jag mig såååå dåligt hahahaha



Ja måste nog ge henne nya lektioner ;p



Puss

2010-04-28 @ 22:23:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0