vårsol och morfar

hejsan hoppsan på er i vårsolen =)

Här kommer ett litet inlägg från en mamma =)
Gud hinner knappt blogga om dagarna nu för tiden.
När jag är inne på datorn nu för tiden är de mest meandimail att läsa =)
Lite faacebook blir det med.

Här sitter man röd i ansiktet och soltrött så som man kan bli
när man är ute dagarna i ända, promenader och fix i trädgården
Men även ätit lunch och druckigt många kaffekoppar ute.

Denna vecka var vi hos åsa och barnen i måndags. En supertrevlig ute dag
På kvällen fick cornelia feber och början till ögoninflamation.
Dettar har tyvärr fortsatt, fast på dagen är hon feber fri och väldigt pigg
därför har vi varit mycket ute. Men kvällarna och nätterna har inte varit något vidare.

Min pappa har varit här mycket denna veckan. dels och hjälpt mig md barnen.
men sen har även han och mamma husvagnen härl för att fixa i ordning.
Innan de drar ut den till landet  maj.

När cornelia föddes några månader efter, vart min pappa arbetslös.
Efter att han jobbat i över 38 år kändes de väldigt tungt för honom.
Men som tur var fick han genast mycket att göra , eftersom både syrran och ja behövde mycket
hjälpt som nyblivna 2 barnsförldrar.
Sen jobbade ju danne i västerås i 6 veckor vilket  gjorde ja behövde ännu mer hjälp.
Med tomt ,hus och allt.

Det har varit kanon och haft min pappa hemma detta år. och vi har alltid stått varandra väldigt nära.
Nu börjar han jobba i slutet av april, Vilket är väldigt roligt för honom. Jag vet ju de är
de han vill att han en arbetsplats som alla andra.
Samtidgt börjar ju även syrran och ja jobba i aug, och då kan de annars bli väldigt tungt för honom.

ÄLSKADE PAPPA TUSEN TACK FÖR DETTA ÅR MED DIG
OCH FLER ÅR BLIR DE JU  (men inte ses varannan dag.)
ÄR SÅ GLAD FÖR DU ÄR EN SÅDAN DELAKTIG MORFAR
OCH EN UNDERBAR PAPPA

JAG ÄLSKAR DIG
.'



Kommentarer
sofie

gud var roligt för honom att han fick jobb, det är han värd. hoppas det är lite bättre med lillsnuttan. och den stora snuttan också såklart. ha en toppen helg. puss

2010-04-16 @ 13:13:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0