syskon

Kärleken syskonen emellan är så stark!!  Det vet ja bara med med mitt egen syster! Älskar dig syster.

Evelina gör allt för sin syster. Åldersskillnaden gör ingenting. Evelina tar ansvar som en liten “mamma” och även leker med henne, jag tror inte jag någonsin hört någon av dem skratta så mycket som de gör åt varandra när de sätter igång.
Cornelia är i vår värld den vackraste och underbaraste lilla tjej. När hon låg i magen så var jag rädd att min kärlek inte skulle räcka till, kunde jag älska mer och lika mycket som jag redan gjorde?
Oj, kärleken blev bara större och starkare. Kärleken verkligen växer, och den fortsätter att växa och bli starkare för var dag som går.

Mina barn är min kärlek!  BÅDA MINA BARN ÄLSKAR JA PRECIS LIKA MYCKET!




Nu är de onsdagskväll.Danne har kommit hem och leker med barnen. Själv har jag tagit en dusch och dricker just nu te med honung. Det regnar ute vilket gör att det doftar så gott. Har öppnat fönstret och andas in den friska luften. Behöver det efter en hel dag inomhus.

de var allt för mig
puss


Kommentarer
Anonym

Du har ju kopierat hanna graaf rakt av

2010-04-29 @ 22:12:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0