proline

För mycket slit och för mycket borta jobb, gjorde att danne
var tvungen att säga upp sig från sitt företag proline.
Det fungerar inte att man jobbar borta så mycket när man har småbarn
jag tyckte bara de var mega tufft förra året när han åkte till västerås i 7 veckor.

Nu var de visst prat om att de skulle åka til ÅMÅL I 15 veckor
det fungerar bara inte när man har så barn!!!!!
Då blir man ju som ensamstående. I vårt förhållande delar vi verkligen på allt
så är han borta så känns de verkligen jätte tufft!

Som tur är min man väldigt omtyckt och jobbar på himlans bra
och har väldigt goda referenser!
Så de var inte svårt för honom att hitta ett annat jobb.
I måndags började han på Wilsons åkeri, men som även har relining som danne är utbildat till.

KÄNNS VERKLIGEN JÄTTE SKÖNT ATT JA KOMMER HA HONOM HEMMA OM KVÄLLARNA =)

Jag är så glad för din skull älskling och för vår skull med..
Jag är så stolt över dig


puss



Kommentarer
sofie

grattis ännu en gång ig danne och till er. Det kommer bli toppen det här. puss från oss

2010-04-28 @ 13:35:23
Emma Svensson

Så skönt för er!!! Tack för i tisdags!



Kram på er

2010-04-28 @ 20:08:39
URL: http://linusludde.blogg.se/
PB

Kanon!! GRATTIS till jobbet Danne!!

2010-04-29 @ 10:17:46
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0