min älskade...

7fb248bbb2fe9a600d1d973871e25ddb.png min älskade syster och jag umgås med varandra och våra barn idag! Blir en riktig ute dag! Jippie

Jag har haft mitt kusinbarn här över natten Emmy hon är 10 år
Barnen fullkomligt älskar henne . Att ha henne hemma är till mycket stor hjälp
hpn pysslar och styr med barnen för fullt.

Igår var vi på Busfabriken, Evelina och Emmy sprang omkring och busa för fullt.
Evelina var helt svettig och grät när vi skulle gå därifrån, för hon hade så roligt.

På eftermiddagen var ja på mitt jobb på utvecklingsamtal. Det var roligt att höra att man var saknad och efterlängtad. Den 2 augusti börjar jag jobba 75 procent.
Då har ja varit hemma i 1 år och 8 månader, Sanslöst =)
Både danne och jag vill inte att barnen ska ha för långa tider på förskolan därför ska ja jobba 75. Kommer bli toppen!


På kvällen var danne på inneabandy, Tjejorna och jag åt popcorn och såg princessan och grodan =) mega mysigt

nu ska vi gå ut

tack för mig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0