måndagmånda

hejsan hoppsan mina flitiga bloggläsare =)

Spännande att få höra både på fyllan och på träffar att så många
läser min blogg =) Roligt om man kunde få så många kommentarer med =)
PLEASE........??

Idag är det måndag och vi var varit hos Annah,william o Oliwer och busar
trots at cornelia är snorig och lite hostig tyckte Annah att de var ok
De stora barnen behövde verkligen leka av sig ....
och de har de gjort hela dagen gudvad de har lekt =) och även de små

jag har fruktansvärt ont i nacken och i ryggen sen afrodansen i lördag
gud vad roligt vi hade =) Afrodans är något jag verkligen skulle kunna tänka mig i träningsform.
Roligt hade vi hela dagen och kvällen slutade på Otten med min älskling och med pierre och julia
toppen =) trött som tusan dagen efterbara och TRÄNINGSVERK!!
bilder kommer

Annars är de mycket att göra just nu, hemmet,trädgården meanditräffar,middagar m.m
och hoppas på att lilla Cornelia blir helt återställd snarast.
lite bilder från senaste tiden






fortfarande inte riktigt vant mig med luggen =) men är nöjd


Kommentarer
Erika

Du är SKITsnygg med lugg å nu är Alwa med i luggklubben oxå ;) Idag har vi varit hos frissan & hon är sååå fin!! =)



Låter som ni haft en härlig måndag med Annh å barnen!



Ha det gottigt så hörs vi av!

KRAM ERIKA

2010-04-19 @ 20:47:53
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/
Emma Svensson

Jag tycker du passar kanon i lugg! Härliga dagar ni haft :)



Kram

2010-04-20 @ 13:59:08
URL: http://linusludde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0