tiden går






Gud vad tiden går tyckte de var nyss som jag satt med dig i famnen så liten.
nu efter bara 6 månader växer du oh äter mat, pratar på ditt lilla sätt,
skrattar,busar, gråter ja allt som hör en bebis till.
Du är 7 månader och nästan 2 veckor för att vara exakt.
Du är sådan snäll oh för de mesta så glad liten bebis. Du är nästan alltid nöjd och belåten och älskar att sitta på golvet eller i matstolen och ha koll på läget.
Det bästa du vet är när din stora syster busar och leker med dig då skrattar du så hjärtligt.
så hjärtligt att själen inom mig växer och det känns som ja kan leva i tusen år till
bara för dig och evelina........... mina underbara döttrar!

Cornelia är så himla glad att just du kom till oss, att mamma och pappa fått just dig och Evelina
är en STOR GÅVA att se dig och Evelina växa och må bra gör mig till en så glad och STOLT MAMMA!

DU ÄR UNIK

Jag älskar dig


Kommentarer
Erika

Cornelia är såå fin,lixom sin syster. Riktiga små prinsessor ni har!



KRAM KRAM

2009-09-11 @ 22:52:02
Caroline

De där ögonen... En riktigt liten godbit.

2009-09-12 @ 11:27:23
URL: http://santacarolina.blogg.se/
Emma

Ja jisses va tiden går....



Kram

2009-09-12 @ 20:08:51
URL: http://linusludde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0