nu är de mamma fika :-D

0-4b145bcf8cff0196dea8a9e8e8bcdcbe.png

Kolla varifrån!

nu är de mamma fika :-DVi sitter i solen oh fikar,det är vi mammor som umgicks när vi alla var mammaledig förra gången. Denna gånger har vi vårat andra eller tredje barn eller väntar barn. Så himla roligt att vi fortfarande hållr kontakten att vi umgås fortfarande. Så trevligt
gngerna är de mer full rulle massor av barn. Jag har bakat äppelpaj de är sant , vi får väl se hur den smakar.TREVLIGT =)



ka borde åsas bebis komma jag tänker på henne. oooh tycker hon är mega duktig som kämpar går 15 dagar över tiden sanslöst! jag tyckte de var jobbigt med 7 dagar. Åsa min underbara barndomsvän tänker på dig och håller tummarna att bebisen snart kommer du om ngn fixar detta!!!!
Åsa och cornelia 4 sept 2009






p.s ni som LÄSER glöm aldrigt bort MÄNNISKOR VÄLJER SJÄLVA VAD DE VILL SKRIVA PÅ SINA BLOGGAR! Man väljer själv vad man vill dela med sig av, av sitt liv .



Kommentarer
Anonym

Hej

Såg att ni vara många på mfikat. Tyvärr kunde vi ju inte komma, har fått halsfluss. Ska se till att vara frisk till nästa gång.



Kram Sofie

2009-09-08 @ 21:24:39
Emma

Tack för trevligt fika! Håller med att det är kul att vi fortfarande ses, nu med nummer två och tre ;)



Kram

2009-09-08 @ 21:50:58
URL: http://linusludde.blogg.se/
Emma

Tack för trevligt fika! Håller med att det är kul att vi fortfarande ses, nu med nummer två och tre ;)



Kram

2009-09-08 @ 22:05:30
URL: http://linusludde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0