sjuk sjuk sjuk

usch usch här är det inget vidare .....
men denna gång är det INTE BARNEN utan jag som är sjuk
glad för det på ett sätt, men inget skoj att vara sjuka

jag som hacka så dant på danne förra veckan........

nu är jag själv lika sjuk!

feber, ont i kroppen orkslös, hes i halsen
dock inte så förkyld snorig eller så...........

hade så många roliga saker denna vecka planerat
nu blir det inställt allt kanske usch usch

tur att barnens morfar kommit hit och hjälper mig...........

kramar


Kommentarer
PB

Krya på dig!!! KRAM

2009-11-03 @ 13:00:44
Erika

Ja fy,vi som såg fram emot att ses å Alwa saknar sin Evelina vän ;)

Hoppas du kryar på dig snabbt.. Här har vi satt sprätt på några kronor på maxi idag,det var lattjolajbans =)



Kram Erika

2009-11-03 @ 13:07:17
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0