handlar barnkläder

505b7bf6c5940171c95f1442c3bc2587.png

Kolla varifrån!

nu är jag och handlar barn kläder på maxi. Men mina två vänner. Här äter vi lunch. Name it!!! ny affär med barn kläder. Så snygga kläder! Jag handla massor.

Så himla skönt att de nu är helg. O Danne är lång ledig. Mysa hela familjen! Vi ska göra massor av skoj. Hoppas de blir bra väder. Vi har en hel del vi ska styra med på tomten och även träffa massor med vänner. Evelina är verkligen så glad när hela familjen är tillsammans det märks så tydligt.Ikväll ska vi mysa och äta taco, sen ska evelina och jag duscha. 

Ska svänga in en sväng på ica maxi handla mat till kvällen . sen hem amma och hämta evelina på underbara förskolan

 Kramar i massor



Kommentarer
XOXOjulia

fin blogg. kolla gärna in min blogg och lämna en kommentar och lägg till mig på bloglovin! =) kram

2009-05-20 @ 12:18:57
URL: http://jjuliaberg.blogg.se/
Erika

MM gu va kul!!



Älskar name it kläderna,,dom säljer ju hon som har sis and bro på skolgatan..Dom är prisvärda å fina!

Ska ta mig en sväng dit på fre när det blir handling inför helgen oxå =)



Puss på dig ses nästa vecka =)

2009-05-20 @ 13:36:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0