förkylda

vi är förkylda som tusan så idag blir det en riktig hemdag
med kojbyggen,dega,baka ,leka pippi långstrump och bara mysa.



 mina förkylda brudar =)

jag mår heller inget bra, bvis på de :



dagen har rullat på bra i alla fall, skönt att danne kom hem skapligt då fick han ta evelina.
Jag och cornelia gick och sov direkt, evelina har ingen feber och lekte med danne som tusan ute .
jag har heller ingen feber, men hostig, och blåser i munnen.usch för detta!!

cornelia är jätte täppt i näsan och vi fick ta näsdroppar ,första gången på henne ikväll ,de var inget rolig.
ikväll har vi planerat för dopet, det ser just ut den 16 maj går de v stapeln
dock inte alls lika mycket folk som sist, fast man skulle vilja.


Kommentarer
Johanna

Krya på er!



Kram!

2009-05-04 @ 12:00:05
Erika

Va skönt att ni är bättre idag!

Hoppas det går bra på BVC,uppdatering med siffor vill vi ha ;)



KRAM ERIKA

2009-05-05 @ 12:37:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0