VÅRVÄDER

gud vilket härligt väder det har varit de tär ju helt underbart =)
Igår när ja lämnat evelina tog jag och erika,w en riktigt långpromenad runt fiskebyrundan
gud vad mysigt vigick och prata mös om våran underbara mammaledighet.

När vi kom hem till mig perfekt timat kom ladida och viktor med en sådan god anans paj ååh vad jag älskar den.
ladida är så duktig var skoj att träffa dom och vi prata o fika för fullt åsa dök även upp med clara riktigt mamma gäng =)
Sen följde vi erika,w hem och gick och hämta evelina på dagis
snacka om att evelina vart glad när sin kompis clara kom och hämta på dagis riktigt lycka
vi gick hem och clara och evelina lekte utan avbrott i 2 timmar !!!

på kvällen kom anna och kregert och tittade på cornelia o fika självkart =) Fick jätte fina kläder och en gullig mössa.
ha riktigt trevligt med dom önskar vi kunde umgås mera.

p.s evelina har tagit kortet på kregert de ska börjas i tid

Idag blir de bvc besök o lunch med carro o erika =)


Kommentarer
Emma

Vilken mysig dag!! Snart dags för en mammafika tycker jag!!!



Åh så gott med ananaspaj, så sugen jag blev på det!



Kram

2009-03-18 @ 21:57:50
URL: http://linusludde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0