snöoväder

gud vilken snöoväder jag som verkligen hoppades på att våren skulle komma
snöar och blåser ute för fullt vart ska detta sluta?

idag ska ja o barnen till erika och hennes barn i södersköping  på förmiddagen,ska bli mega skoj =)

nu blir de mer kaffe och sedan klä på oss


kram och hej leverpastej

bilder från fredagen =)








Erika är en glad tjej som alltid har humöret uppe och lyssnar och förstår när man pratar
hon är en otroligt bra mamma och uppfostrar barnen i samma anda som även jag försöker göra,
Känns som vi tänker lika när de gäller barnen, och skojar har de så kul ihopp.
tack erika för en toppen fredag hoppas vi kan ses snart igen

kramar



Kommentarer
PB

Ja fy nästan så man vill gråta, snorhalt ute ju. JAG VILL HA VÅR!!! Kram

2009-03-27 @ 17:58:27
Erika

Men gu gumman,va gla jag blev av att du skrivit så om mig,lilla ja ;) haha!

Tycker du är en riktig glädjespridare å har supertrevligt med dig oxå!

Tack för en toppen förmiddag!



KRAM ERIKA

2009-03-31 @ 19:27:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0