ögonoperation??

var på stan idag på kontaklinskliniken för nya linser,gud vad ja önskar ja kunde ha råd att operera mig.
mina ögon är för torra för att han linser dygnet runt,så morgon och kväll är de in och ut med dom
de är värst på nätterna nu när man ammar och knappt ser något. Då är de bara på med jobbiga obekväma glasögon.operation ska de bli någpn gång senare i livet men hoppas snart gud vad pengar man skulle spara....

annah var med som barnvakt under linsbesöket och sedan vart de mysig lunch på pauskäka o babbla massor
Köpte även de första lika dana kläder till barnen evvan en tröja och cornelia en body
jätte fina bamse såklart=)

blir ett kort inlägg för nu ska amma o gosa!!



 





Kommentarer
Emma

Men usch skulle du våga operera ögonen?!?! Det skulle jag aldrig våga...å andra sidan trodde jag heller aldrig att jag skulle tycka linserna va okej att ha heller....så man ska väl aldrig säga aldrig kanske ;)



Låter som en mysig dag iaf å att du hållt dig ända tills nu med att köpa likadana kläder hörrdu, jag är impad!! Ha ha



Kram på er

2009-03-11 @ 15:47:10
URL: http://linusludde.blogg.se/
Erika

Tack för idag vännen! Var som vanligt skoj =)

Alwa var såå nöjd efter att fått busa med Evelina,märks att de gillar varann!!!



STORA KRAMAR

2009-03-11 @ 20:03:48
Annah

Fina fina familjen!

2009-03-11 @ 20:42:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0