dåligt bloggande

hittar inte kabeln att föra över bilder till datorn väldigt frusterande. förstår inte vart den tagit vägen.
På kvällarna har cornelia varit lite gnöllig och jag har inte haft tid och blogga. oftast är hon mer hungrig på kvällarna och jag har ammat en del,. Men de gör mig ingeting alls eftersom hon sedan på natten sover 4-5 timmar i sträck
*hoppas de varar*  hihi därav dåligt med bloggande.

Idag gick jag och lämna en glad evelina på förskolan och gick sedan en riktigt långpromenad
snön droppa i från taken och solen lyste så himla härligt och ja gick för första gången riktigt långt sen grav
så himla skönt.
 
Knalla ner till bvc där jag hade en tid för vägning och mätning de gick jätte bra som vanligt cornelia hade ökat på alla håll och kanter =) så nu ska vi börja gå var 14 dag istället skönt de =) är de något är de bara att ringa ner
är så himla nöjd med min bvc sköterska hon är toppen.

Knalla sedan hem och käka lunch, läste posten, amma.prata i telefon städa lite och skulle precis börja fixa med tvätten då ja uppätckte att klockan var mcket och jag var tvungen att rusa till evelinas dagis.
På väg hem från dagis hoppa evelina i vattenpölarna och var på strålande humör =)

Sen kom farmor och hämta evelina så har hon varit hos frisören och klippt sig så himla söt. bild kommer

på kvällen kom min mamma och hälsa på bjöd på mat och babbla massor
nu är de natti




Kommentarer
Erika

Vilken härlig dag ni haft! Mys mys!!!



Så himla kul att ses idag å massa massa bebisar!

Shit vad hår Vincent hade då ;) SÅ goa alla bebbar!



Hörs snart igen! Wilma tyckte vi skulle åka till er i eftermiddag ;)



KRAMAR

2009-03-04 @ 21:18:11
Anonym

Jättefin bild på Evelina

2009-03-04 @ 21:44:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0