babybio,våffeldagen

Efter vi lämnat evelina på förskolan jag och cornelia åkte vi hem och städa massor och effektivit.
Sedan ner på stan för att häma linserna =)

10.15 hade ja bestämt träffa med syrran och ladida för babybio träffa även emma där med =)
En shopholics bekännelser hette bion. Vi köpte en stor popcorn och dela på så gott.
Det var evigheter sedan ja var på bio minns knappt när men mysigt var de och cornelia sov hela bion.
Tyckte bion var helt okej inget toppen toppen film men skaplig i alla fall.

På eftermiddagen kom min gammla jobbarkompis med barn och hälsa på. Vi var ute en bra sväng och gick sedan in och grädda goda våfflor. Var riktigt gott med glass och sylt.

på kvällen när danne kommit hem var jag ifrån cornelia för första gången jag var nämligen och klippte mig=).
var borta 45 min gaah men de gick faktiskt riktigt bra. tur man har frisören nästan runt hörnet, finspånvägen.
klippte topparna lite och klippte upp håret lite i etapper som ja haft för länge sen, vart riktigt nöjd!! Skönt

Det var full rulle idag men massor av skoj. i morgon blir de dock väldigt lugnt pussar





Kommentarer
Erika o Emma

amen gud förlåt! har ju helt glömt bort att svara på ditt mess :( uch jag är så slarvig numera :( :(

Men Emma har haft 40 gr feber typ hela veckan så jag har haft fullt upp. Lilla gumman.

MEN jag är er än gärna på nån anan gång. HAr längtat efter biokompisar att gå med



puss o kram o god natt min vän

2009-03-25 @ 22:14:40
URL: http://erika81.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0