8 april???

idag är de exakt en månad kvar tills min kära vän annah ska föda men ja tror de kommer bli tidigare.
Gud hon ser så fin ut med sin underbara mage, jag undrar vad hon kommer få för något, riktigt spännande.
Du kommer fixa de där galant gumman, tänk om du föder hemma?? gick ju så snabbt sist =)

Ringde i alla fall och bjöd in dom på lunch när vädret var så tråkigt, annah o calle o wille kom.
o danne hann till gymet innan. När de kom vart alla lika glad att se varandra, barnen lekte som bara tusan och vi andra babbla för fullt en toppen förmiddag.tusen tackar underbara vänner, trevligt som alltid.

På eftermiddagen har vi tagit de riktigt lugnt, slappt o lekt om vart annat. En sådan skön och härlig söndag
vi har inte ens gått utanför dörren.känns så himla skönt och ha sådana dagar de behöver man verkligen.

idag är cornelia 5 veckor så himla härligt, hon börjar vara vaken mer och mer och vill vara med.
hon älskar när man pratar och sjunger för henne och speciellt när evelina gör de.
Nu har vi även börjat använda våran babybjörn bärsele den är verkligen toppen.



ett kort på mig med för ovanlighetens skull



Kommentarer
Erika

GRATTIS Cornelia 5 veckor =) Gu va det går undan =)



Härlig dag ni haft med underbara vänner..energikick man får!

Å visst är det skönt med dagar då man bara är inne,,även om jag kan få lite smått spunk men ändå =)



Vi hörs om en dag att ses i veckan!!!



KRAMAR ERIKA

2009-03-09 @ 07:02:04
Johanna

Härlig dag =) Alltid skoj å umgås med vänner =)



Kram!

2009-03-09 @ 07:02:12
Erika

Bilderna var fin fina =)

2009-03-09 @ 08:02:54
Annah

Åh gumman!



Värsta fina kortet på mig! haha



Tack själv för igår !! Våran lilla extra familj!!!

2009-03-09 @ 08:58:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0