öppna

idag har cornelia och jag varit på öppna förskolan riktigt roligt som alltid
med sång och teater och allting!! riktigt skoj för man känner igen de flesta som går där nere
nu ,

fast man inte vart på över 2 år så är de många som är där men nu med sitt andra barn =)
jag babbla med allt och alla som vanligt. ÄLSKAR att umgås med människor det är så intressant
ALLA ÄR VI VÄLDIGT OLIKA men ändå är alla människor.

på eftermiddagen kom farmor och farfar som hade lånat evelina vi fika och prata massor =)
precis när dom hade åkt ringde min mamma som kom.
hon är världens bästa mamma!!


Evelina tittar ut på regnet juni månad



cornelia övar på att hålla huvudet blir jätte arg när hon inte vill längre



Kommentarer
Erika

Va mysigt med öppna,,dit får vi ta å gå med alla barn nu när vi snart har sommarlov tillsammans =)



Vi hörs efter helgen som planerat å fixar en dag å ses =)



KRAMAR FRÅN OSS ALLA!

2009-06-11 @ 08:16:14
Maja

Hejsan! :) Allt bra? Tänkte bara säga att på min blogg hittar du den sötaste pyjamasen! :) kika gärna in om du är intresserad! kram.

2009-06-11 @ 08:19:38
URL: http://majaalins.blogg.se/
Anonym

2009-06-11 @ 08:22:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0