ensam


Nu sitter ja här framför datorn och har även tvn på. Evelina leker och styr här i vardagsrummet och cornelia sover som stocken. Ända sedan danne jobbat borta har evelina haft så svårt att somna om kvällarna , hon kommer liksom inte till ro.

Fast vi gör samma kvällsrutin varje kväll och att hon vaknar tidigt om mornarna och är hur trött som helst så somnar hon inte förrän framåt 22. detta betyder ingen lugn egen stund för mamma jessica på kvällarna
och de kvällarna evelina väl somnat är oftast cornelia vaken..........

jag älskar mina barn och vill tillbringa de mesta tiden med dom, men någon kväll skulle de vara så skönt att vara bara jag. Jag är så van vid att barnen brukar somna runt 19.30 på kvällen och jag får den där lilla tiden för mig själv.
 tills ja ska sova. När danne är hemma och de blivit kvällar som barnen är vakna.då  har vi turats som och hjälps åt.

men nu är de inte så när danne jobbar borta!!!!!!!!!!!utan ja får ta kvällarna  med barnen alldels själv. 5 kvällar i rad!
det är kvällarna som är värst ,då kommer saknaden, ensamheten smyger sig på, fast jag har barnen hemma.

I bland känner ja bara för att slänga mig i bilen och åka upp till danne. packa in oss i bilen och bara dra
gud vad jag saknar honom!!!!!!!!

uppskattar danne något enormt och beundrar honon att han sliter där uppe i västerås dag som natt
och ibland låter de på honom som de är värre för honom än vad de är för oss här hemma...........

men nu är de bara nästa vecka kvar
*försök tänk posetiv, försök vara stark* !!

men ibland orkar man inte , inte ens posetiva jag!!jessica davidsson.......
ibland bryter man bara ihopp!!!!!!!!!!

JAG ÄLSKAR DIG DANNE ÖVER ALLT ANNAT
DU OCH JAG OCH BARNEN HELA LIVET IGENOM!!!!!!!!!!!!!!!






Kommentarer
Emma

Jag är grymt imponerad av dig vännen!! Du kämpar på så bra, självklart får man bryta ihop och självklart får man tycka att livet är piss! ;) Du är duktig och du är stark och du klarar det här!!!



Förstår att det är tufft att inte få någon tid alls själv, hur mycket man älskar barnen så bara måste man få andas ut ibland, det har ju inget med hur mycket man älskar barnen att göra! Det är absolut inget fel med att känna så!



Såg att du kommenterat när vi va i Abborreberg, kanske får dra ihop en mammafika där ute? Jenny med Mys å Leo va sugen på att ses - varför inte ses därute, ängen nedanför serveringen är ju perfa att träffas på eftersom de stora barnen kan leka fritt där och vid gungorna. Så tar alla med sin egen fika, lätt å smidigt - va sägs?



Kram Emma

2009-07-01 @ 21:42:34
URL: http://linusludde.blogg.se/
Anna

Du är jätteduktigt jessan! Du håller humöret uppe ändå! Världens toppenmamma!! Bara en vecka kvar sen är ju allt som vanligt igen. :-) Hoppas vi kan ses nåt nästa vecka. Puss o kram!

2009-07-02 @ 10:15:07
Pia

Nämen gumman det här låter inte likt dig. Hoppas att Danne har semester snart så ni får vara tillsammans hela familjen. Kram Pia

2009-07-02 @ 17:55:55
Josefine

förstår dig till fullo gumman och tycker att det är sunt att du reagerar och inte bara accepterar allt med ett léende på läpparna som om det här skulle vara det lättaste i världen.



det är bara sunt att reagera. och det är likt dig. du brukar reagera på saker o ting. men som sagt en vecka kvar och snart har du mannen din hemma igen!!



ses imorn! älskar dig! puss

2009-07-03 @ 17:52:32
URL: http://josephines.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0