söndag-måndag

spenderades faktiskt på förlossningen........................
inte för att de var ngn bebis på gång utan för att ja fick en väldans yrsel och min ena
pupill fastna på sidan, jag var yr och mådde illa var verkligen de konstigaste ja varit med om.
såklart direkt trodde vi att de var ngt fel på bebisen och därför åkte upp till förlossningen direkt.
Därr tog de prover och kollade bebisen. Allt såg jätte bra ut men de ville ja skulle vara kvar på observation
eftersom de med ögonen såg så konstigt ut.

De vet inte var de är SÄKERT de tror två grejor. förkylningsvirus som satt sig på ögonen- TROR INTE JA
en propp som vandrat upp till hjärnan men löste upp sig själv efter några timmar eftersom ja började må bättre,
när man är så ung löses oftast propparna upp av sig själv. Att få en propp är dubbel så vanligt vi graviditet.
jag vart självklart jätte rädd och danne med som tur var så var de ju ingen fara , men man skulle ju vilja veta säkert vad de är liksom.

jag tyckte ja lika gärna kunde föda bad om att de skulle sätta igång mig *skämt och sido*
självklart var de bara packa sina saker och åka hem , Skönt på ett sätt at barnet mådde bra.
men man är lite orolig de ska hända igen.........


Kommentarer
Erika

Usch gumman,blev superorolig när jag fick ditt mess!

Rå om dig å bebis nu och ansträng dig inte massa å stressa runt..Försök att bara vara!



Massa Kramar från fjällen

2009-01-07 @ 20:07:20
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/
Emma

Usch va otäckt!



Ta hand om dig nu!



Kram

2009-01-07 @ 21:38:25
URL: http://linusludde.blogg.se/
Lottiz

Usch vad otäckt. Tycker det lät som du fick en liten propp, just för att pupillen fastna på sidan. Vid stroke/blodpropp brukar man säga att den sitter på den sidan av hjärnan pupillen stirrar åt. Illamående och yrsel är tecken på blödning eller att proppen är i lillhjärnan eller hjärnstammen. Och en propp är som sagt mycket lättare att få när man är gravid så det ökar ju risken.

Hoppas bebisen kikar ut snart så det inte händer igen.

Stor kram

2009-01-08 @ 21:34:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0