posetivt

idag har dagen faktiskt känt lite lättare en dom andra dagarna
fast de är +3 försöker tänka så posetivt jag bara kan, inom 3 veckor kommar ja ju i alla
fall ha min bebis.jag har ju vntat 9 månader då kan ja väl vänta 3 veckor till liksom de är ju inget.
tusen tack mina vänner för toppen kommentarer med ,de uppmuntrar verkligen =)

Evelina har varit på förskolan ida,g och jag har varit hemma och fått lunch främmande
av min gulliga gravida syster och hennes man vi käka och babbla massor.

på eftermiddagen när ja hämtat evy kom annah och wille vi gick till lekparken och busa
skönt att vara ute lite sedan blev de inomhuslek mellis m.m
grabbarna kom när de slutat jobbet ochv vi käka middag ihopp som en enda stor familj
eller hur annah? *fniss* grabbarna tog hand om barnen och annah o ja babbla djupa och gravida tankar.
så mysigt.

nu har vi laddad hem en film eller ska vi se på bygglov, evelina slockna för en timma sen.
mys med min underbara älskling!!!!!!!!!




Kommentarer
Emma

Bra jobbat - mycket positiva tankar så ska du se att lillskruttet snart är här!



Låter som du haft en kanondag idag!



Stora kramar

2009-01-27 @ 20:16:27
URL: http://linusludde.blogg.se/
Erika

Härligt gumman att du lyssnar på oss!!!

För snart snart snart är bebis här å då är det snuff som gäller ;)



Ses imorgon!



KRAMAR

2009-01-27 @ 20:39:25
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/
Sofia

Flrstår att tiden sniiiglar sig fram.....Men som sagt, inom 3 veckor så har du ju bebis i din famn, och det är ju värt all väntan i världen:-)

2009-01-27 @ 20:52:09
URL: http://www.metrobloggen.se/ansoliras
Lottiz

Härligt med en toppen dag. Du ska se att nu när du tänker på annat och är positiv så säger det bara pang så sätter förlossningen igång. 3 veckor är ju ingenting igentligen när man väntar på något så gott :-D

Lycka till med det som väntar :-D

2009-01-27 @ 20:57:01
Lotten

Hoppas att lille bäsen tittar ut snart =)

Så spännande!!!

KraM

2009-01-28 @ 19:30:23
Anna Rath

Vad ska du hitta på ikväll :)?

2009-01-28 @ 19:36:33
URL: http://rath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0