meandi

För er som inte känner mig så är ja ett riktigt faans av barnkläder
meandi är ett märke som säljer kläder via hemförsäljning
jag har varit trogen meandi kund i drygt 4 säsonger
i höstas hade ja premiären när kollektionen släpptes hemma hos mig
men eftersom ja ska ha bebis snat kunde ja inte ha de i vår

DEN 30 JAN SLÄPPER MEANDI SIN VÅRKOLLEKTION
snacka om att ja längtar de bara kliar i fingrarna
men måste tänka på att nu jobbar inte ja och vi har int elika mycket pengar
så ja får hålla ner på shoppingen lite.

jag väntar med spänning till den 30 ja
är bjuden på party den 31 får se om ja kan gå........


www.meandi.se



Kommentarer
Emma

Väntar oxå med spänning, ska inte heller ha party i vår - första gången jag inte ska ha party, känns lite konstigt men det känns som att vi har fullt upp med ny bebis å husbygge å allt ;)



Jag bearbetar Erika till att ha party dock, får se hur jag lyckas ;) Är bjuden på ett party i mars men dit är det ju en mindre evighet, ha ha



KRAM

2009-01-26 @ 12:50:52
URL: http://linusludde.blogg.se/
Erika

Kul med me and i,deras kläder är ju ljuvliga =)



kramar

2009-01-26 @ 13:31:23
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/
Josefine

ja alltså helgernas alla dagar är ju inte alltid fullbokade. utan ibland är ju fredagen öppen o så. så vi kan väl ta våra kalendrar o se över det. eller så kommer vi en dag när vi är stödfamilj till er. eftersom ni ändå ska bli en ny familj snart så kanske det räcker med 1-2 timmars besök de närmsta månaderna. puss

2009-01-26 @ 18:26:26
URL: http://josephines.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0