fly hemifrån-sjuk karl

mannen i mitt liv har fått feber och hosta..... Då vet ni alla hur jag har det! Han flåsar och stönar... Men herregud ge mig feber för i helvete! ! Själv har jag ju bara värk hugg eld svid tryck - en skärbrännare i musen... Men för all del, snuva är säkert jobbigare.... En sak är ju säkert - det blir väl ingen förlossning i natt heller, för han orkar väl inte.....

var så kul när ja hämta evelina idag jag smög på henne när hon lekte med sin kompis wilma. de samtalade med varandra oc lekte och verka ha så kul. När evelina såg mig vad hon överlycklig och sa hej då wilma och krama om henne.
 
Evelina hade målat med målarfärg idag hon var så stolt över den och fick ta med den hem.
var så härligt och sen hennes lycka och stolthet i hennes blick.
När vi skulle ta på oss kramade hon mig massor och pussa på mig hon var så himla gosig, min älskade dotter ja är så glad att jag har dig ,så stolt och lycklig att jag har fått just dig mitt älskade barn.

vi åkte hem till annah och wille och tidiga som vi blev busade vi lite ute först och hoppade massor i vatten pölarna.
evelina vart jätte glad när wille kom de hade inte setts pålänge och busade med varandra massor.
vi käka gott mellis och annah och jag prata och lekte med barnen en hel del
tusen tackar anna för du finns!!! med dina uppmuntrande och stöttande ord kan ja vara gravid hur länge som helst.
så himla skoj att du fick hel havandeskapspenning med de är du verkligen värd, vila och ta de lugnt behöver både du o bebis.


åkte sedan bara hem och lämnade evelina för att åka ner på stan oc träffa min gravida vän pb,
var riktigt skoj att se henne, jag käkade på stan oc vi gick oc kollade runt babbla också i massor om graviditet,karlar m.m
efter 1 timma var ja helt slut hoppades på att de skulle dra igång de hela men icke sa nicke.
tack pb skoj att ses som allltid =)


när ja kom hem hade danne och evelina lekt en hel del och de låg leksaker över allt, de låg i soffan och såg bomba.
nu har ja nattat evelina oc h danne ligger i soffan.


Kommentarer
PB

Tack för en supertrevlig kväll igår. PUSS

2009-01-21 @ 11:40:19
Emma

Ha ha ha, ja men du vet när en karl är riktigt förkyld ;) Usch stackare hoppas innerligt att Danne är frisk snart!



Vilken härlig em hos Annah!



Kram

2009-01-21 @ 14:21:58
URL: http://linusludde.blogg.se/
Milla

Tack så mycket. Ja känslan är helt otrolig och det känns verkligen som det här är vår lilla familj nu =).

Vad skönt att du inte ha så många dagar kvar, hoppas att h*n väljer att komma ut snart. Kram kram

2009-01-21 @ 18:34:29
URL: http://www.millasblogg.com
Josefine

haha jobbigt med en sjuk karl va.. ses imorn gumman! ska bli jättemysigt!! puss

2009-01-21 @ 22:47:53
URL: http://josephines.blogg.se/
Kakan

Hahahaha! Sådan målande beskrivning av sjuk make. Kunde inte varit bättre.

2009-01-29 @ 09:27:50
URL: http://www.kakburkens.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0