barnmorskan-15 jan

hejsan hoppsan alla glada =)

idag har evelina och jag varit hos barnmorskan hoppas för sista gången ända till efter kontrollen.
men har bokat en tid nästa torsdag med och kommer säkert få/kunna gå på den.
alla värden såg jätte bra ut och järnet hade blivit mycket bättre sen sist.
hon ville ja skulle äta de eftersom de var lite lågt och man blöder så mycket vid förlossningen.
18 kilo är min totala uppnedgång känner mig lite besviken men ändå ganska nöjd.
med evelina gick ja upp 22, blev ju inte lika mycket denna gång men lite mindre kunde inte skada.
snacka om att ankavanka ska ta tag i vikten när bebisen kommit då blir de verkligen hårdkörning.
9 dagar kvar nu gud kan de inte vara lite mindre,
har haft förvärkar om kvällarna men de tar liksom inte igång så mycket mer.


minnena,bilderna  får mig att längta  ännu mer



Min graviditet - BF Lör 24 jan 2009 Uträkning utgår från dagens datum: Tors 15 jan 2009.
Din graviditet startade Sön 20 apr 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Sön 4 maj 2008 (ägglossningen).
 Du är på dag 271 av 280. (96,8%).
Du är i vecka 39.
Du har gått 38 fulla veckor och 4 fulla dagar (v38+4).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Lör 24 jan 2009
Du har 9 dagar kvar till förlossning.



Kommentarer
anna

Hej. Förvärkar hade jag med i slutet. Blev lurad varenda gång. Men snart kommer bebben. 22 januari tippar jag :-)

2009-01-15 @ 18:37:44
URL: http://annaikvarnberget.blogg.se/
Sandra förra hus ägaren!

Hej :) hoppas allt går bra med bebisen! :) / sandra!

2009-01-15 @ 22:06:30
Linda

Ohh snart är det dags..:) Jag tror du får den 20 jan:)

2009-01-16 @ 14:25:54
URL: http://lindisk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0