ute

Igår på eftermiddagen tog cornelia och jag första promenaden ute
gud vad skönt de var att komma ut. har ju bara gått från sjukhuset och till bilen undern 9 dagarstid
var så härligt att få lite luft.Men gud vilken dålig kondis man har han knappt gå runt hörnet på gatan från ja börja flåsa.Men de är bara bra har jag något mer att jobba på och sträva i mot. Ser de som en utmaningen istället.

Natten har varit jätte bra gud får faktiskt sova riktigt bra *hoppas de håller i sig*
sen är man ju inte vaan att vara uppe var 3 timmar och amma i typ20 min men de är ju en annan sak
och de är värt!!

Idag tisdag är evelina mycket bättre feber fri och faktiskt riktigt pigg. Så när vi hade gjort i ordning oss här i morse efter mycket styr klädde vi på oss och gick ut gud så härligt. Cornelia åkte vagn hon verka riktigt gilla de.
och evelina åkte snowracer vilken lycka. Gick bort till macken och pumpa däcken på vagnen
vilken skillnad de blev. Vart helt slut även denna gång.



Så nu lagar pappa danne mat fiskgryta mega gott.
Cornelia sover
Evelina leker.
jag -datorn jihha


Kommentarer
Erika

Älskade vännen så fina dagar ni har med era mirakel :) Det är ju såå underbart,å jag förstår att ni njuter av varje dag tillsamans!



Skönt att febern gav sig av,,det har även Wilmas gjort såå OM ni har ork å lust så ses vi gärna som vi pratat om! Vill ju verkligen beskåda ert underverk! MEN jag förstår även att ni har fullt upp då du är omgiven av såå mkt vänner,,så känn ingen press för vi finns kvar ändå!



VI hörs via telefonen!



STORA KRAMAR!

2009-02-10 @ 14:20:05
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/
Erika

ÅÅ förresten,,hon är sååå söt er tjeja!

2009-02-10 @ 14:20:41
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/
PB

Vad mysigt ni har det hela familjen. Tänk att din lilla skrutt har kommit ut, tycker tiden har gått så fort. Snart ska vi flåsa runt hörnen på Enebys gator ihop hi hi. Kram

2009-02-10 @ 15:49:17
Emma

Vilka sötnosar till döttrar du har! Förstå Jessica att nu är du tvåbarnsmor ;) Oroa dig inte för tvåbarnschocken, för mig kom den aldrig - tyckte nog det va större omställning att gå från noll till ett barn. Å som en klok Erika brukar sägar "det är bara ett barn mer att älska"!



Kram på dig!

2009-02-10 @ 22:20:55
URL: http://linusludde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0