MOSTER JESSICA

Som ni kanske redan visste så är ja ju inte bara mamma utan även moster till Engla
den 5 feb fick Engla en lillasyster som ska heta Zaga så himla söt 5100 g och 54 cm lång
en riktigt stor tjej, har inte hunnit träffa dom in real life men de får bli snart
stort grattis till min syster att du klarade en sådan långragen vanlig förlossning
SÅ HIMLA DUKTIG JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER DIG! Saknar er

dagarna bara försvinner iväg här hemma förstår inte vart dom tar vägen hinner knappt sitta vid datorn.
nu har vi även börjat ta emot besök de känns så himla roligt ja är så glad att visa upp vårat lilla underverk
och även våran stolta stora syster.
Har lagt de flesta besöken kvällstid och under dagarna slappar vi mest.

tusen tackar för alla sms,blogginlägg,blommor ja allt...... ni är för snälla!!






Kommentarer
Annie

De är så fina mina älsklingar...



Jag har köpte en ny present till palten, kunde inte låta bli..

Nu har jag två att skämma bort hihihi



Älskar er, ringer snart



Puss

2009-02-08 @ 12:00:45
URL: http://angeliqa.blogg.se/
Emma

Stort grattis till moster Jessica! Det va en redig tös hon fick, hoppas förlossningen gick bra för henne. Du får hälsa Cicci, vi gick ju utbildningen ihop ;)



Mysiga bilder på sötnosarna! Ser fram emot att ses framöver sen, kanske kan få till en fika när Danne börjat jobba igen? Vi får höras om det när ni orkar!



Stor kram

Emma

2009-02-08 @ 17:00:32
URL: http://linusludde.blogg.se/
PB

Tack för idag!! Så söta båda dina småttingar. Hoppas Evelina blir frisk snart! KRAM

2009-02-08 @ 18:43:58
Erika

ÅÅÅ GRATTIS,gisses Zaga var inte liten! Så kul att kusinerna blir nästan på dagar lika gamla,,superkul ju!!!

Hoppas vi ses snart,,ska bli kul att se lilla Cornelia å Evelina me såklart!



Var rädda om er så hörs vi snart!



KRAM ERIKA

2009-02-08 @ 18:46:03
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0