hörseltest

idag var vi på hörseltest på förmiddagen, tant annah var gullig och följde med =)
gud högravid och stukad fot men ändå så,glad,snäll och hjälpsam min älskade vän vad skulle ja göra utan dig?
hörseltestet gick jätte bra jag var inte ett dugg nervös sist med evelina var ju så nervös kommer ja ihåg.
men fast cornelia sover mycket så har ja märkt hon reagerar på ljud men hon kan ju ha hörselfel ändå de vet man ju aldlrig. Efter hörsel testet åkte annah och jag och käka på max mega mysigt......sen vidare på annat(vad kommer märkas)

Åkte sedan hemma till mig och jag amma och Annah och ja prata och prata tills de var dags att ge sig iväg och hämta de stora barnen på dagis =) Evelina vart så glad när ja hämta henne och vi gick till affären förrut har ja mutat evelina med banan för hn ska vara lugn i affären men idag blev de sockerfritt tuggummi skönt de, än så länge skriker hon inte efter godis men ngt vill hon ha äta kanske inte är vidare bra men hon får de faktiskt inte varje gång.

detta kort har en underbar vän tagit på cornelia tänkte ja skulle hyra henne några timmar framöver och ta mer kort ??? är de oki gummis? hihi
får ja riktigt bra med pengar ngn gång i livet skulle ja med vilja köpa en riktigt bra kamera


Kommentarer
Johanna

En liten söt Cornelia & en fin bild!



Kram

2009-02-25 @ 18:42:21
Emma

Skönt att ha hörseltestet gjort, jag blir alltid lika nervös när det är nåt sånt där även fast man tror att allt ska gå bra ;)



Vilken härlig bild på en söt liten tjej - vill oxå ha ny kamera, övertalningen pågår här hemma :)



Kram kram

2009-02-25 @ 19:34:57
URL: http://linusludde.blogg.se/
Erika o Emma

det går så bra gumman. Kan maila över de andra jag tog. Mailar på hotmailen.



Gulliga Annah!

Puss

2009-02-25 @ 20:17:19
URL: http://erika81.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0