röjja

idag har vi stort röjt här hemma !!! fick ett riktigt ryck på danne och jag.
så mycket grejor som skulle kastas och massor av bebiskläder som skulle upp på vinden. =))
Förstår inte hur mycket grejor man samlar på sig vi har ju bara bott 3 år i huset.
Evelina var med mina kusinbarn och lekte och cornelia sov hela förmiddagen
Passade kanon, så vi verkligen kunde röja. så skönt när man har de gjort.

Nu kan vi verkligen vila och bara slappa. När barnen somnat ska vi basta
o jag har lovat danne att gå ut och slänga mig i snön ,vi får väl se?? heh
Gu vad vi älskar våran bastu den är kanon och använts flitigts .mest av danne.
men ibland även hela familjen =) älskar basta ma känner sig så ren efteråt.

Idag har vi även hunnit med 2 pulka omgångar ute.eller snowracer
så skönt att komma ut och spendera en timma eller två i backen
evelina älskar de. Vi går alltid ut någon gång eller flera gånger varje dag
känner verkligen att man bhöver de både barnen och ja.

snart närmar sig nyår----ja löfte?? sen aug har ja gått ner 6 kilo
nu ska ja kämpa de andra "gravkilona" som är 5 de borde ja fixa.
sen bara träna få lite muskler. Samt blev bästa säljaren någon veccka
denna vårtermin med.Självklart även forsätta njuta och må bra av mammaledighet.
med min familj och DE VIKTIGASTE OCH DYRBARASTE JAG HAR MINA BARN!!
SPENDERA TID MED DOM!! VISA KÄRLEK ,uppfostra, vårda allt underbara






Evelina och Cornelia går inte en dag utan jag förundras över er
hur mycket jag älskar er och hur underbara ni är!
Ni har gjort mitt liv helt, med er känns allt så bra!
JAG ÄLSKAR ER!!! idag i morgon för alltid


Kommentarer
Emma

Åh va skönt att röja hemma, känns ju alltid så skönt efteråt!



Men jisses har ni redan bott tre år i huset!!! Så fort det gått, känns som i höstas vi va på mammafika i radhuset ju ;)



Så fint du skriver om dina fina flickor!



Kram till er alla!

2009-12-28 @ 21:17:41
URL: http://linusludde.blogg.se/
Erika

Så skönt att röjja hemma vännen. Det har vi gjort idag,otroligt skönt när det är gjort!!!



Evelina å Cornelia är underbara!



Saknar er! Hoppas vi ses snart!



Kram kram

2009-12-29 @ 18:11:30
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/
anna

röjja...det måste man ibland....gör vi ganska ofta här hemma. Man samlar ju på sig hela tiden. Själv ska jag köpa träningskort här borta på hälsoteamet nästa år. Nära och bra när man har ont om tid.

2009-12-30 @ 14:00:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0