du älskade ...




du älskade barn som ligger vid min barm
din utstrålning bländar mig, du är så varm
små fötter, små armar, smö ögon och tår
ditt skrik, ditt skratt, dina små knubbiga lår
finns det någon starkare känsla än kärleken till dig?
och den dagen du föddes, och du kom till mig..?

ännu finns du endast i min själ, i mitt hjärta
tänk ett liv utan dig, en hemsk och tung smärta
jag längtar tills du ligger vid mitt bröst
och jag pratar med dig med kärleksfull röst
att se ditt första leende, din första tand
att hålla i dig och smeka din lilla fina hand

för du ska veta en sak min lilla älskade skatt
jag kommer älska dig, både dag som natt
inget i världen kommer vara viktigare för mig
och ingen i världen kommer ja älska såsom dig
ty den dagen änglarna ger mig dig i gåva
då jag dig i evighet ska älska, de kan jag lova!


Kommentarer
Anonym

Så söta dom är tejerna!

Hoppas ni blir friska snart, aldrig kul å dras ned sjukdomar..



Så får vi bestämma en dag å ses nu tycker jag =)



Kram på er!

2009-08-26 @ 14:58:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0