utedag

PÅ morgonen när vi vakna stog mamma och pappa utanför ,och styrde med sin husvagn
dom har ställt upp den här, och styr och fixar den innan de ska dra ut den till sörsjön.

Mamma och jag gick bort till blomsterhandeln och handla blommer till mormors grav tillsammans med barnen.
Handla lite ut blommor hit hem också. Danne åkte tiill gymet ett tag under tiden.

Sen kom Elin och Micke o ludvig med fruktsallad och kaffe, vi fikade och babbla och barnen lekte var jätte skoj att träffa dom. tackar!!Framåt lunchdags for dom hemmåt och vi fixa lite mat.

Eftermiddagen har danne och hans pappa byggt ett fint staket som inramar tomten, och jag och svärmor har styrt med barnen och styrt på tomten, ute hela eftermiddagen så härligt. tiden har bara runnit iväg.
Evelina går och plockar och leker o styr så bra själv ute ,de känns så skönt.



Gud vad jag njuter nu av detta väder och denna tid ,känner mig så tillfreds =)

inget godis- inget fikabröd sen i tisdags, bara lite popcorn i fredagskväll!! BRA JOBBAT JESSICA!


Kommentarer
Josefine

haha ja det vet man aldrig hur många det blir! jag ska snart sluta räkna! så känns det! blev det staket istället för en häck?

puss

2009-04-13 @ 22:07:11
URL: http://josephines.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0