skärtorsdagen


Evelina vakna ganska skapligt som vanligt =) härligt när man har en lång morgon framför sig.
vi gjorde i ordning oss och tog på oss förklädde och schalett och sedan liten smink. Gud vad evelina såg söt ut min älskade dotter man märkte verkligen med hon tyckte de var roligt.

för att sedan bege oss ner till mitt jobb bullerbyn www.bullerbybarnen.se
 Ulrika kom och mötte oss med ett stort påsk ägg och sedan tog hon cornelia i vagnenoch gick,

Evelina och jag smög på barnen som var ute ,och låtsades att jag var påskärring mamman och evelina barnet =)
hon tyckte verkligen de var så rolig och smyga omkring där!!
när barnen sen såg oss och väl vågade kom fram, fick de påsägget som de åt massor med godis ur!!

vi följde med barnen och personalen tillbaka och käkade god påsklunch med efterätt på bb
cornelia fick även en jätte fin tröja =) tackar personalen



Kommentarer
Emma

Så himla söt liten påskkärring!



Kram på er

2009-04-10 @ 22:49:34
URL: http://linusludde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0