Jag är i caffelatteland!!

Livet i Caffelatteland kan varmt rekommenderas. När det är som allra bäst är det alldeles lagom vilsamt. Tiden används till det som känns roligt och bra för kropp och själ. Gå promenader, mys och sov med cornelia. Använder min "lediga" tid till att läsa böcker, se film som jaglängtat efter att se och dricka Caffelatte. Tar dagen som den kommer. Var spontan, boka inte upp min tid för mycket.

Som vi invånare i Caffelatteland säger: "Jobba kan man göra resten av livet", "Dammråttorna går ingenstans" och "Väntar man tillräckligt länge kommer någon annan att starta tvättmaskinen.

ÄLSKAR DEN HÄR TIDEN!


Kommentarer
Agge

Jessica, du inspirerar mig!! Nu längtar jag till nästa graviditet, även om den får vänta lite! Hihi! Jag ska göra precis som du, njuta och bara ta dagarna som dom kommer!! Ta vara på dom för dom kommer inte igen!!! Kram kram

2009-04-16 @ 21:09:56
Erika

Helt rätt Jessika! Så underbart dyrbar å härlig tid man får vara hemma med barnen. Njuta ska man verkligen göra,det går ju sååå fort!

Att ta dagarna som de kommer är så härlit!



kramar till er

2009-04-17 @ 07:39:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0