till min lilla bebis

ligger därinne så tryggt..
jag vill inget hellre än att hålla dig i mina armar..röra vid dig..bara få se dig,
känna din doft,ett litet leende som får allt att kännas underbart..din lilla hand greppar runt mina fingrar..
en mjuk blick från dina små ögon...
Hur ska jag kunna skydda dig mot allt ont?
ja ska vaka över dig livet ut men det kommer en tid då ja kommer stå maktlös..
kännslor du kommer få uppleva som inte går att plåstra om..
ord å händelser som kommer såra dig djupt in i själen..
Du är en del av mig..
allt jag kommer kunna göra är att älska dig,visa för dig att jag finns där när du behöver mig..
Från och med den dagen jag får dig i mina armar ska jag aldrig släppa dig..
jag ska leva varje sekund resten av mitt liv för dig..
du ska aldrig behöva tvivla på din betydelse till mig..
du ska veta att jag älskar dig långt efter mitt sissta andetag..



Lilla söta bebis, mammas lilla gull.
Lilla fina kroppen, med härligt babyhull.
Lilla fina foten, så mjuk och så len.
Tänk så mycket kraft, från ett så litet ben.
Den lilla rara handen, med fingrar söta små.
Hur du kan växa i min mage, är svårt att väl förstå.
Mitt lilla lilla hjärta, jag längtar efter dig.
Och tills den dagen kommer, då jag har dig här hos mig



Kommentarer
Emma

Så fina ord :)



Fint du skriver, rakt från hjärtat



Kram Emma

2008-09-20 @ 15:58:58
URL: http://linusludde.blogg.se/
Erika

ÅÅÅ va fint du skriver!!!!

KRAM ERIKA

2008-09-21 @ 20:32:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0