vilandet

i lördags kväll och natt,hade vi mina kusin barn här två av dom, perfekt när de kommer de är 9 och 11 år
och leker med evelina för fullt. Precis innan dom kom var evelina och jag borta i lekparken vi brukar leka i.
Evelina träffa en flicka som också var där som började leka massor
var inte lika skoj att cykla hem sen. Men ja kunde ju locka med att jonas och emmy skulle komma


Emmy och jonas har jag tagit hand om sedan de föddes varit barnvakt och haft dom hos mig flera gånger
så när de kommer känns de mer som mina barn kommer hem till oss
vi myste framför tvn,datorn och käka godis


på söndag förmiddag kom anna n min kära barndomskompis med sin son edwin på fika
vi skratta och prata för fullt, barnen kom igång att leka på slutet massor


denna veckan jobbar ja ju 9-13 ledig fredag känns så himla bra. Har faktiskt kännt mig mycket mer lugnare och till freds på ngt sätt. inte lika uppstressad så skönt och bra för bebisen.
hämta evelina 13.10 idag åkte vi hem och tände en brasa och rosta mackor till mellis
lekte pippi och tjuvarna och hade så mysigt bara hon och jag.
lagade korvstroganoff och ris till danne kom hem.


puss på er


Kommentarer
Erika

Härlig läsning gumman =)

Kul att träffa Anna,,du får hälsa henne nästa gång du träffar henne,,så stor Edwin blivit!



Nu ska ja fortsätta snick snacka med dig på msn =)



KRAMAR

2008-10-29 @ 20:07:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0