vecka som gått

denna veckan har danne jobbat borta usch usch det är inget vidare speciellt inte när man är gravid i vecka 24
och har en liten busunge till barn =) men de har gått bra ändå
men jag har inte hunnit suttit framfördatorn ngt  därför ingen blogg.utan har mest lagat mat städat,
för denna vecka har de även varit
tjejmiddag,kalas och divaz kväll igår men då hade ju danne kommit hem.

varenda kväll har jag varit så trött att ja slocknat med evelina tror att de beror på att mina järn tabletter är slut
måste verkligen köpa nya inget skoj att slockna vid 19.30 missar ju hela kvällen ju.

bilder från veckan =)
    tjejmiddag i tisdag =)

Mattias 14 år grattias

erika tog tag i divaz tjejgänget jippie så skoj träffa brudarna igen var minst 1.5 år sedan vi alla sågs
sakna carro och åsa bara,många gravida så skoj =)


jossan vad händer??? det är ju inte sprit hahaha


lediga fredagen idag så mysigt bara danne och jag och evelina!!! familjemys
evelina önskar badhuset jag önskar taco =)


Kommentarer
Erika

Har saknat att läsa din blogg såklart,men kul nu när du uppdaterar =)

Skoj med återförening av DiVAZ förstår ja,,kul me många gravida,,blir ju perfekt sen när du är mammaledig ;)

Fin magen är gumman!



STOR STOR KRAM!

2008-10-03 @ 08:47:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0