tungt

för er som INTE har sett mig live........ så vill ja bara börja med att skriva att det är ingen liten mage
som jag har........ utan de flesta som ser mig tror ja ska föda i morgon.Där av förstår ja att de börjar bli tungt för mig.

Har haft en hel del sammandragningar och nú börjar de kännas riktigt tungt på jobbet. vi har många små barn och mycket lyfta vilket verkligen börjar kännas, tempot på en förskola som de flesta vet är ju heller inte det lugnaste.
så lugnt blir de inte heller när jobbdagen är slut och man hämtar sin lilla trötta rymmar tjej på förskolan.
det är hemma leka lite i trädgården gjorde vi idag sedan in, laga mat, duscha, ja ni vet. vardagen.
vardagen är ijte lugn och vila som man kanske behöver.

som tur är har ja ju världens underbaraste man som tar hand om mig kanon men ofta jobbar han över också.
och lina och jag är själv på kvällarna.

får väl se hur de går på jobbet framöver jag kämpar och står i och försöker att inte klaga men de börjar bli jobbigt. Försöker även vila så ofta ja kan och tänka på att inte lyfta.
hade tid hos barnmorskan i morgon vilket ja sett fram emot men nu hade hon skickat brev och vill flytta tiden till nästa torsdag emn 12.30 måste bara gå då !!!men svårt få ledigt från jobbet.

igår sluta ja tidigt då träffade vi annah,wille, sandra, amandra, helena och alexander i folkparken lekte och åt mellis toppen mysigt i de trevliga vädret.

puss på er alla en trött gravid


Kommentarer
PB

Stackare!!! Tänker på dig vännen!! PUSS

2008-10-08 @ 20:51:01
Emma

Usch vännen!! Vet precis hur du känner dig, är ju liksom i samma läge :( Men du nu måste du försöka få lite vila, en sak har jag iaf lärt mig av mina tidigare graviditeter - det är den tiden i livet då du verkligen ska vara rädd om dig OCH bebisen ;)



Jag vet hur svårt det är att varva ner och lämna ifrån sig ansvaret, kämpar fortfarande varje dag men i det stora hela så är det bebisen som är viktigare än jobbet å då måste jag ta det lugnt!



Tänker på dig!



Stor kram

2008-10-08 @ 20:55:33
URL: http://linusludde.blogg.se/
Erika

ÅÅÅ gumman,,så himla jobbigt för dig..

Lova att du tar det lugnt å tänker på dig å bebis,är ju trots allt det som är viktigast!



Hoppas vi kan ses snart!



KRAM

2008-10-08 @ 21:16:32
erika

hjärtat.. du måste ta det lugnt!!!! vad säger fk?

ring till bm och säg att du inte kan/vill vänta!!!



PUSS på dig. ring om du behöver hjälp. vi bor ju så nära

2008-10-08 @ 21:35:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0