hurra



torsdag är evelinas bästa dagar på dagis då hämtar farmor........
hurra hurra sa evelina i morse när ja berätta att farmor skulle hämta och så gjorde lina så som på bilden,
känns även bra för mig eftersom de blir evelinas kortaste dag på dagis förrutom fredagen när hon är helt ledig.

även skönt för mig att inte stressa från jbbet för att hämta henne.
idag hade vi möte styrelsen och personalen på strykjärnet gick över förväntan.
bestämde och planera för framtiden och läget som är nu.
lite svårt för mig att ha åsikter om våren men annars såg allt bra ut.

efter mötet hämta danne mig och vi åkte och handla inför helgen =)
lite gottit och en hel del maträtter.

nu har ja pratat med annah i telefon (görs varje dag)
och ska nu krypa ner i sängen o sooooooooooooova

natti en glad jess


Kommentarer
Emma

Åh va kul för Evelina å bli hämtad av farmor å visst är det härligt att inte känna sig stressad till förskolan efter jobbet! Mormor hämtar bröderna bus varje onsdag å det är så skönt och uppskattat av oss alla!



Kram på dig!



2008-10-09 @ 20:41:54
URL: http://linusludde.blogg.se/
Erika

Härligt för Evelina att farmor hämtat henne =) Förstår hennes lycka! Wilma fick gå hem med Farmor igår å det var såklart en stor hit =)

Hoppas ni får en mysig ledig dag imorrn!!!



STOR KRAM

2008-10-09 @ 20:51:03
Angeliqa

Min gosunge fasenva ja älskar henne



Pussar

2008-10-09 @ 21:29:35
URL: http://angeliqa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0