busfabriken

gud helgen har bara sprungit iväg som vanligt förstår inte de går så snabbt.
ilördag så jobba danne hos min farbror och jag tog med pb och evelina till busfabriken.
jag själv är ju inte så smidig och hoppa,,klättra lek bland lekställningarna där med evelina
därför var de snällt att pb ställde upp
evelina tyckte de var så skoj......... helt galen och efter även lunch där somna hon bums i bilen på vägen hem.
pb hängde med hem en sväng och vi fika .tusen tack pb mysigt vi hade.


på kvällen var vi hos minfaster och farbror på middag de bor jätte nära oss
fick 3 rätters middag och babbla och myste massor.

söndagen styrde vi på tomten sen kom mamma och pappa på fika.
på eftermiddagen åkte vi ut till svärtinge käka middag
och kvällen var de vattengympa så härligt.


Kommentarer
Emma

Vilken härlig helg!



Busfabriken är ju aldrig fel ;)



Stor kram

2008-10-13 @ 21:37:07
URL: http://linusludde.blogg.se/
Erika

KUL med busisfarbriken =)



Toppen helg ni haft!



KRAMAR!

2008-10-14 @ 08:25:58
PB

Tack själv vännnen!! Bara att du hör av dig så följer jag gärna med och busar med Evelina!! PUSS

2008-10-14 @ 16:38:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0