lille skutt



gud så söt mammas lilla älskling
idag skulle de ha maskerad på evelinas förskola
och evelina och ja åkte redan förra vecka och köpte maskerad kläder som hon tagit
av och på sig om varrtannat.

När vi kom till förskolan idag och såg alla andra ha utlädningskläder på sig var de inga tvivel
om att evelina ville ta på sig sin maskerad dräkt med.
Hon var så stolt när hon klev in på avdelningen och riktigt visade upp sig för alla sina kompisar
och personalen.
Hon fick så mycket beröm och många kom fram och klappa och kramade henne.

Jag själv gav mig ner till jobbet för lite avslut och födelsedagsfirande
var riktigt skoj att träffa alla barnen och personalen igen fast de inte var så länge sen
vi käkade glass och jag fick 500 kr på media markt
vart så HIMLA GLAD har nämligen tänkt att köpa en  volym tång
tror nog ja ska ge mig ner redan i morgon och titta på en =)
Stannade även kvar och käkade lite lunch och sedan begav mig för att hämta evelina.
Gud högravid i snön tog typ 30 min att gå ditt.... allt tar så mycket längre tid för mig nu
att klä på evelina ocj mig själv eller gå till hennes förskola.
men som tur är har ja ju ingen bråska.

Nu på kvällen har dannes föräldrar haft evelina och vi har varit på fixar kväll på hennes förskola
där har vi julpyntat och städat och gjort fint med de andr föräldrar + fika.
Var ritktigt skoj att få ett ansikte på en del föräldrar , somman aldrig typ sett ,bara namet på pappret.
Vi hade i alla fall jätte trevligt.

Danne hade ändå bråttom hem sen för hans pappa skulle hjälpa honom med lite saker till bastun
så de styrde dom med. Svärmor och jag babblade som tusan eftersom vi inte setts på en vecka
hon är så bra både min svärmor och svrfar. ÄLskar dom.

natti natti


Kommentarer
PB

Sötaste ungen!!!!

2008-11-25 @ 21:14:58
Erika

Va söt hon är Evelina =)



Visst är det underbart med bra svärföräldrar,,jag bara älskar Nettan,kan ju prata om allt med henne och hon är BÄST =)



Det låter som ni haft det toppeN!!!



KRAMAR

2008-11-25 @ 21:36:28
erika

åh vilken härlig liten skutt!! den dressen måste du spara!!! Kanske vill emma låna den nån gång framöver om hon får för evvan :-)



puss igen

2008-11-26 @ 19:48:37
URL: http://erika81.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0