ajajja

ajajaja

Elin och ludvig kom på eftermiddagen och fika och samtidigt var jag barnvakt åt engla.
Vi satt på golvet och lekte som man oftast gör när man har barn.

Så skulle ja resa på mig och de bara slog till i ischias nerven eller  ocj
hfogarna
kunde knappt röra mig och trodde ja skulle börja gråta när som.
håll på att inte komma upp från golvet till och med.

Elin och ludvig åkte hem och danne fick ta brudarna medan ja släpade mig in i duschen
har nu duschat jätte varmt och tagit en tablett.
äVen fyllt en flaska med kokhett vatten och lagt i bak på ryggen

men kan fortarande knappt gå  har så j......... ont
jag förstår inte

hoppas de går över snart

en gravid sittandes i soffan


Kommentarer
PB

Stackare!!! Skickar en stor KRAM

2008-11-26 @ 18:46:43
erika

nämen snuttan då!

Hoppas det snart känns bättre



Massa krya på dig kramar från mig och Emmsan

2008-11-26 @ 19:46:48
URL: http://erika81.blogg.se/
Emma

Nej stackare! Usch va jag lider med dig min vän!!!



Hoppas det känns bättre nu!



Kram kram kram

2008-11-26 @ 21:47:23
URL: http://linusludde.blogg.se/
Erika

USCH GUMMAN!! Fy så jädranas jobbigt,hopPPas DET Känns bättre!



PUSS

2008-11-27 @ 08:37:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0