1:advent



gud i morse sov vi alldels för länge, även evelina som hade busat sent med pappan på kvällen.
Medan mamman var på pappa grappa med arbtskamraterna och roA sig.

10.00 skulle vi vara hemma hos syster på advents fika vart faktiskt lite stressigt att hinna ditt
men vi kom bara lite försent. Mamma och pappa var även där och vi käka pepparkakor och drack glögg
och prata massor mega mysigt =) Tradtion syster eller hur?

Sedan skulle danne jobba med bastun så ja hängde med mamma och pappa hem.
Vi hämtat ner bebiskläder från vinden och kolla även bilbarnstolen,babysittern m.m
gud vad jag längtar ska bli så himla kul. Syrran och engla var också med och vi hade typ 6 kartonger ihopp med bebiskläder men oj oj så mycket rosa, Spännande vad vi kommer och få.
Tror inte syster och ja får samma kön igen. Barnen busa och lekte för fullt med mormor o morfar.

På kvällen åkte danne och köpte pizza och vi tände brasan och satte upp stakarna =)  och stjärnan ni ser.
Evelina somna riktigt skapligt.Nu har danne och jag styrt och skrivit ut kort med min nya fotoskrivare
gud den är UNDERBAR SÅ HIMLA ROLIGT!!!!!!!!!! skrivit ut massor med bilder i svart vitt och färg på fotopapper
måste verkligen ner till stan i veckan handla album. Och även hämta kort från datorn där nere och skriva ut och sätta in så skoj. Ett litet mål innan bebis kommer, fixa klart evvans album.


Veckan är planerad och bokad som vanligt, träffa kompisar, barnmorskan,rensa garderobr
och självklart VILA OCH SLAPPA i soffan =)

det var allt från mig pUssar


Kommentarer
Emma

Låter som en härlig advent! Kul å fixa med album, älskar det men känns aldrig som att tiden räcker till ju...har massor av kort jag måste få in i barnens album innan lillskrutt kommer ju!



Vore superkul å ses å fika! När funkar bra för dig? Jag jobbar mån-tors oftast 9-14 å ledig fredagar fram till 18 dec, sen slutar jag å är föräldraledig igen, wiee!



Kram kram kram

2008-12-01 @ 19:47:09
URL: http://linusludde.blogg.se/
syrran

klart att det ska bli tradition med adventsfika! ses imorgon puss!

2008-12-02 @ 11:42:59
syrran

visst ska det bli tradition med adventsfika! ses imorgon puss!

2008-12-02 @ 11:44:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0